Sunday, January 4, 2009

Birthday treat

Seperti biasa, saya xkan dapat hadiah dr hubby masa birthday mahupun pada ocassions yg lain coz mmg we all camtu dari zaman lovey-dovey..sbb we all akan bagi s'thing special x semestinya pada hari2 tertentu sahaja..kalau rasa nak bagi, bila2 we all akan bagi sesama sendiri..mula2 terasa gak, tapi bila da lama best pulak sbb mcm surprise la...so, tepat 12am last night masa saya sibuk surfing hubby dtg n kiss saya sambil cakap "Happy Birthday yang.."..(sila jgn muntah ye kawan2ku..)..pastu hari ni dia treat saya makan buffet..oops bukan saya sorang je, anda sume tahukan bodyguard saya yg sorang tu mesti terselit..we all makan kat Crowne Plaza Hotel formerly kat sana dulu Hotel Hilton..the food okla..bukan boleh makan banyak mana pun..tapi, kita confuse, hari ni birthday kita ke, birthday budak sorang tu..dia lak yg beria2 celebrate ngan clown...