Sunday, January 3, 2010

Supplements

Skrang ni aku makan dua benda ni je...Usana Essentials n TruDtox..TruDtox ni kawan aku yg suggest lepas aku ngadu ngan dia aku slalu rasa bloated je...lagi2 kalau minum susu...alhamdulillah aku try haritu kurang bloated perut aku..yg klakanye hari Jumaat tu aku makan banyak n lepas pegi gym pagi tu aku dah minum TruDtox ni...sblm tu aku dah pekena tosai masala ngan nescaffee, pastu makan lunch nasi campur kat umah mak aku pastu makan kuih-muih n keropok kat umah Cik Diah...masa nak balik umah ptg tu dari umah Cik Diah aku dah terasa perut memulas2 tapi bila pegi toilet angin je kuar...balik tu boleh makan kedai tomyam lagi tu..masa nak pegi ke kereta aku dah berpeluh2..naik je umah terus aku lari pegi toilet..tu diaaaa..segala hasil makan tadi habis...hihihi..mmg rasa lega sgt...perut mmg x kembung dah..skali tu je la pegi toilet..aku pun nak minum menda ni seminggu skali je..kalau nak minum hari2 x aku kena buasir balik ataupun poket aku yg rabak sbb harga dia RM29-90 utk 5 sachets je..sape2 yg sembelit tu boleh la try sbb mmg ok..lgpun dia x bagi purging..cuma skali je pegi toilet.

Essentials lak mmg aku suka sbb eczema aku mmg la tersgt improvenye..kaki aku dah bersih sikit dari duit2 syiling..nnti aku nak order utk mak aku pulak n aku nak tambah ngan Proflavanol 90..

2 comments:

Amz said...

interesting, man nak carik truDtox ni? farmasi ada jual ke?

mamafaiz said...

kat guardian ada moi